miercuri, 13 iunie 2012

Dragoș Chircu și Loredana Groza au lansat videoclipul piesei "Ochii din vis"!

Mult aşteptata colaborare dintre Loredana şi finalistul primului sezon de la Vocea Romaniei, Dragoș Chircu, s-a materializat într-o frumoasă balada de dragoste. "’Ochii din vis’, acesta este numele noului meu single. L-am invitat să cânte alături de mine pe îngeraşul meu de la Vocea României, Dragoş Chircu", a declarat artista presei.


"Ochii din vis" va face parte de pe noul meu album ce va apărea anul acesta. Cântecul l-am scris chiar cu o zi înainte de Revelion, într-un studio improvizat, într-o camera de hotel. Varianta iniţială a piesei a fost în engleza, iar ulterior am decis să fac şi o variantă în limba română. Cântecul l-am compus şi produs alături de Uwe Bossert, chitaristul trupei Reamonn, iar pentru versurile în limba româna am colaborat cu Liliana Ştefan", a mai spus Loredana pentru ProTv.


Videoclipul piesei a fost lansat sâmbătă în exclusivitate doar pe Voyo.ro, astăzi fiind lansat în mod oficial pe pagina de facebook a Loredanei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu