duminică, 10 iunie 2012

Bogdan Vlădău filmeză videoclipul piesei "Time to move". "Voi folosi o actriță străină care seamănă leit cu Nicole Kidman!"


Odată cu cel mai recent single al său, "Time to move", Bogdan Vlădău a devenit un tip profund și plin de mister. După aproape un an de zile, Vlădău a reușit să scoată pe piață melodia "Time to move", la care a lucrat alături de Paul Coman, Dan Tărnăuceanu, Mădălin Costel Boerescu, Muneer Al Obeidli, Dr. Slim și Thomas, deci este un mix româno-arabo-nigeriano-german. 
"Am început lucrul la această piesă în iunie anul trecut, fiind gata într-o formă brută în august același an. Piesa a suferit nenumărate schimbări, ea fiind concepută ca o melodie ce avea nevoie de o parte de rap. Inițial ne-am încăpățânat să o scoatem fără rap, dar nu suna cum am fi vrut noi să sune. Am încercat mai multe variante de rap, cu Dr.Slim inițial, apoi cu JJ și într-un final am rămas la o variantă nouă scrisă de Dr. Slim. Piesa se numea "C'mon", așa cum spune și refrenul, dar am ajuns la "Time to move", zic eu, lasă un mesaj mai profund acest nume, sper să înțeleagă publicul ceva din acest mesaj subliminal" declara Bogdan Vlădău presei.

Așadar, iată-ne după un an de la ideea inițială a melodiei, piesa fiind gata în forma finală și merită să fie arătată lumii. Momentan Bogdan este în lucru cu alte 2 piese și se gândește foarte serios să scoată o piesă în portugheză, deoarece vorbește fluent limba și, bineînțeles, una în limba română. Clipul piesei "Time to move" va fi filmat la începutul acestei luni, dar mai multe detalii aflăm din interviul acordat de Bogdan Vlădău în exclusivitate pentru "Beyond".



Cu ceva timp în urmă ai declarat că nu mai eşti de mult manechin şi că ai trecut într-o altă etapă. De unde pasiunea ta pentru muzică?

 Da, tot spun şi susţin cu argumente palpabile că fac cu totul altceva de foarte mult timp, dar văd că presa şi opinia publică încă se referă la mine ca la manechinul Bogdan Vlădău. Nu mai sunt manechin/model de aproape 7 ani, de când m-am reîntors în România şi am avut un rol într-o telenovelă ce a fost difuzată pe Acasă Tv, "Iubire ca în filme".

"Sunt departe de a fi mulțumit de ce a făcut piesa "Hila" în România!"


În urmă cu un an, ai lansat prima piesă din cariera ta muzicală, numită „Hila”. Atunci ai afirmat că „îți doreşti să cânți mai mult de un an şi o vară”. Feedback-ul pe care l-ai primit a fost cel aşteptat?

Ca să fiu un pic mai exact, aş spune că în urmă cu un an și jumătate. Clipul la piesa „Hila” a venit la 6 luni după lansarea single-ului. Este adevărat, am afirmat că îmi doresc să cânt mai mult de un an și o vară și susțin asta și acum. Între timp mi-am făcut studioul meu propriu, unde am o echipă de producție formată din prietenii mei și totodată instrumentiștii band-ului meu, pentru că da, eu cânt mai mult live! Studioul l-am făcut împreună cu Anda Adam.

Cât despre răspunsul publicului la piesa "Hila", sunt departe de a fi mulțumit de ce a făcut piesa în România, a avut mult mai mult succes în afara țării, dar ce să zic, cei mai apreciați artiști români au devenit cunoscuți mai întâi în afară, apoi am început să-i recunoaștem și noi. Sper sincer să mi se întâmple și mie același lucru! :)

Ești persoană publică, iar articolele răutăcioase și tendențioase la adresa ta nu au întârziat să apară. În ce proporție articolele scrise despre tine sunt adevărate?

Sincer, până nu de curând când eram declarat ca fiind "single", proporția era 40% adevăr, 60% „you know what”! Acum, de când eu și Mihaela formăm "cel mai controversat cuplu monden" (controversat zău că nu înțeleg de ce), proporția este 80% adevăr, 20% cosmetizare, ca să zic așa.

"Mihaela este un designer foarte talentat și cumva eu i-am readus aminte asta!"


Ai aproape un an de când ești într-o relație cu designer-ul Mihaela Drafta. Presa nu a ratat ocazia de a scrie că ai fi înșelat-o sau că te combini cu diverse fete prin cluburi. Cum comentezi astfel de articole?

Am o relație cu Mihaela de 5 ani de când ne cunoaștem, o relație minunată, de mare prietenie în primul rând și mai nou și muncim împreună, avem niște proiecte foarte frumoase și promițătoare în zona de fashion. Mihaela este un designer foarte talentat și cumva eu i-am readus aminte asta! :)
Vă pregătim surprize de proporții, asta pot să promit! Legat de cum comentez aceste articole... "cel fără de păcat să arunce primul piatra."

Întotdeauna ai fost o persoană care a ținut la imagine și la felul în care arată, care a mers la sală și care era extrem de atent la alimentație. Cum este viața ta în momentul de față alături de Mihaela? Au intervenit ceva schimbări majore?

Am fost și sunt o persoană care ține la imagine, cumva și prin natura meseriei pe care am făcut-o timp de - lumea nu știe exact - 4 ani, de la 23 la 27 de ani. Trebuia să fiu în formă ca să muncesc în fashion și după ce m-am lăsat am rămas cu acest "prost obicei". :)

Acum de când nu mai trebuie să intru decât în hainele mele, nu ale creatorilor, crede-mă, Bogdan Vlădău mai mănâncă și o pizza, un hamburger, niște aripioare de pui de la fast-food sau niște dulciuri "cu totul și cu totul de aur"!     


De 3 săptămâni ai lansat al 2-lea single al tău, „Time to move” la care știu că ai muncit din greu și că a suferit nenumărate modificări. Care sunt așteptările tale acum de la această piesă?

 La "Time to move" chiar s-a muncit mult și munca asta s-a întins pe parcursul unui an întreg. A suferit foarte multe modificări, inițial era fără rap, am încercat mai multe variante cu mai mulți rap-eri, dar în final am rămas la Dr.Slim, care îmi este și prieten apropiat și cu care deja am făcut alte 2 piese.
Sper ca măcar cu piesa asta să fiu auzit și eu la radio în România, Doamne ajută! :)

"În clip voi folosi o actriță străină care seamănă leit cu Nicole Kidman."


Piesa „Time to move”, fiind una de vara și de clubbing, va fi urmată de un videoclip?

Cu siguranță vom filma un videoclip și asta foarte curând. Voi folosi o actriță străină care seamănă leit cu Nicole Kidman când era mai tânără! Va fi un clip de imagine, cu foarte puține personaje, așa cum a fost făcut și clipul piesei "Hila", care mie personal mi-a plăcut foarte mult! 

"În afară de muzică, mai fac sport, după cum bine știi și muncesc alături de Mihaela la proiectele noastre comune."

În afară de muzică, care în momentul de față îți ocupă o mare parte din timp, cu ce se mai ocupă Bogdan Vlădău? Din ce îți câștigi existența, din muzică?

Muzica îmi ocupă mai exact tot timpul, pentru că în afară de munca în studio, cu înregistrări, compoziție, ș.a.m.d, mai stau și în sala de repetiții aproape zilnic, deoarece pregătesc un playlist de concert mai vast pentru concertele live pe care le avem, slavă Domnului, în număr tot mai mare! Așadar, în afară de muzică, mai fac sport, după cum bine știi, și mai muncesc alături de Mihaela la proiectele noastre.

Ți s-a cerut vreodată să faci vreun compromis sau ai avut vreo propunere indecentă până acum ca să poți progresa mai ușor în carieră?

Sunt sigur că știi exact cum funcționează business-ul, fie el muzică, film, modelling.
Sigur că am avut, dar cum deocamdată nu sunt niciunde în muzică, te las pe tine să tragi concluziile dacă am făcut sau nu compromisuri!

Care sunt planurile tale de viitor?

Să fac în continuare muzică pentru că îmi bucură sufletul cel mai mult, să îmi întemeiez o familie și să fiu împăcat cu mine!
Pace și lumină, nouă tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu