miercuri, 18 iulie 2012

Bogdan Vlădău a lansat videoclipul piesei "Time To Move"!

Vlădău a reușit să scoată pe piață melodia "Time to move", la care a lucrat alături de Paul Coman, Dan Tărnăuceanu, Mădălin Costel Boerescu, Muneer Al Obeidli, Dr. Slim și Thomas, deci este un mix româno-arabo-nigeriano-german.
"Am început lucrul la această piesă în iunie anul trecut, fiind gata într-o formă brută în august același an. Piesa a suferit nenumărate schimbări, ea fiind concepută ca o melodie ce avea nevoie de o parte de rap. Inițial ne-am încăpățânat să o scoatem fără rap, dar nu suna cum am fi vrut noi să sune. Am încercat mai multe variante de rap, cu Dr.Slim inițial, apoi cu JJ și într-un final am rămas la o variantă nouă scrisă de Dr. Slim. Piesa se numea "C'mon", așa cum spune și refrenul, dar am ajuns la "Time to move", zic eu, lasă un mesaj mai profund acest nume, sper să înțeleagă publicul ceva din acest mesaj subliminal" declara Bogdan Vlădău presei.

In videoclip Bogdan a folosit o actriță străină, pe nume Thea, care seamănă leit cu Claudia Schiffer. Filmările au avut loc la Oradea Shopping City și au durat o zi. Videoclipul fiind un clip de imagine, cu foarte puține personaje și regizat de Anthony Icuagu.


De ce ai ales o actriță pe nume Thea pentru acest videoclip?
Am ales-o pe Thea pentru că suntem prieteni de câțiva ani și este altceva, nu este româncă, este extreme de frumoasa și am considerat că ea ar fi cea mai potrivită pentru a juca în videoclip alături de mine.

De unde îl cunoști pe Anthony Icuagu și de ce l-ai ales pe el ca regizor?
Pe Anthony îl cunosc de la Dana Dorian, amândoi fiind elevii ei si l-am ales pe el pentru că imi place munca lui pe partea regizorală, apreciindu-i foarte mult produsele care îi ies din mână.

Ce aport ai avut la realizarea videoclipului sau a fost exclusiv ideea regizorului?
Ideea a fost în totalitate a regizorului. Eu m-am ocupat în a alege modelele, în a alege vestimentațiile pentru videoclip și în a gasi sponsori.

Vei incerca să promovezi mai bine acest videoclip decât primul? Ce ai vrea să faci în plus?
De data aceasta voi face mult mai multe și mă voi ocupa mult mai bine să promovez piesa și videoclipul, atât pe TV cât și pe toate căile posibile de promovare.

Credit foto: Bogdan Vladau fan's page

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu