vineri, 19 aprilie 2013

Vocile dau viață. Dă și tu o picătura din viața ta!



Vlad Simon, simpaticul sibian care a concurat în ultimul sezon al emisiunii “Vocea României”, va începe curând un turneu al vieţii. Artistul, susţinut de ceilalţi concurenţi, va cânta pentru iubita sa bolnavă de cancer. Imediat după terminarea concursului, Vlad Simon, concurent în echipa lui Horia Brenciu, a cunoscut-o pe Diana, fata de care s-a îndrăgostit instant şi iremediabil. La puţin timp însă, o veste neaşteptată avea să-i zdruncine povestea de dragoste: la numai 25 de ani, Diana suferă de o boală necruţătoare, cancer limfatic în stadiul IV. Şansa ei de a câştiga această luptă constă într-un set de medicamente foarte scumpe, a căror preţ ajunge la ordinul zecilor de mii de euro.

“În data de 25.12.2012 primesc un cadou - cunosc o superbitate feminină, de care mă îndrăgostesc instantaneu până peste cap! Vedeam ceva în privirea ei plăpândă, ceva ce mă frustra la maximum, pentru că nu puteam desluşi mesajul pe care mai târziu avea să mi-l comunice: «Vlad, sunt pe moarte». Fata mea suferă de sindromul Hodgkin, cancer al ganglionilor limfatici, în faza 4, cu metastaze osoase. Singura variantă de supravieţuire rămasă este un medicament acreditat pe piaţa medicală din America în urmă cu un an. Se numeşte Brentuximab, costă 180.000 de euro şi Dumnezeu ne-a ajutat să îl găsim în Bulgaria. Este ultima ei sansa, ajutati-ma sa i-o oferim.”, a povestit Vlad, care imediat a început să caute soluţii pentru a o salva pe iubita sa, Diana.
 
“În primă fază, te simţi neputincios, blocat, legat de mâini şi de picioare. După ce am asimilat vestea, am început să caut soluţii. Aşa mi-a venit ideea acestor concerte împreună cu foştii concurenţi de la «Vocea României »”, a mai spus Vlad. Imediat, Silviu Paşca, Fely Donose, Cezar Dometi, Maria Cojocaru, Vizi Imre, Julie Mayaya, David Bryan şi mulţi alţii au anunţat că vor cânta alături de Vlad pentru a-i salva viaţa Dianei in campania Vocile dau viata. Datele şi locurile de desfăşurare ale concertelor urmează să fie anunţate. 


Camelia Sterea: “In viata nu e important de cate ori cazi ci e mai important de cate ori te ridici si pentru asta eu sunt alaturi de tine sa te ajut sa lupti in aceasta perioada grea a vietii tale!” - Camelia Sterea este alaturi de Diana!

Ciprian Teodorescu: “La 25 de ani visam sa devin cantaret. Diana la 25 de ani viseaza foarte simplu, viseaza doar o viata. O viata normala. Hai sa o ajutam pe Diana sa isi recapete viata!” - Ciprian Teodorescu este alaturi de Diana!

David Bryan: “Lupt ca vocea mea sa fie auzita sa te ajutam sa depasesti momentele grele prin care treci.

Cezar Dometi: “Lupt pentru viata ta, lupt pentru ca esti o fata minunata care ne arata tuturor puterea unui zambet. Lupt pentru serile acelea minunate in care improvizam, cantam si vedeam cat de frumoasa e viata intre prieteni. Vreau ca vocea mea sa dea viata visului tau de a fi sanatoasa!” - Cezar Dometi este alaturi de Diana!

Silviu Pasca: “Nu de multa vreme bunul meu prieten Vlad Simon mi-a scris un mesaj care la momentul respectiv suna putin dubios. In urma unei convorbiri telefonice mi-a povestit despre Diana si cum s-au cunoscut in ziua de Craciun. Speram sa va alaturati noua, sa ne sustineti. Sper sa reusim sa facem ceva notabil!” - Silviu Pasca este alaturi de Diana!

Fely Donose: “Cred cu tarie ca gandurile pozitive si oameni cu suflet mare fac minuni. Cu ajutorul lui Dumnezeu si ai oamenilor frumosi o sa reusim. Ai toate gandurile bune din partea mea, toata energia pozitiva. Va rog din suflet sa fiti alaturi de noi in campania pentru Diana, Vocile dau viata!” - Fely Donose este alaturi de Diana!

 
Conturile deschise pentru Diana:

Diana Maria Stanciu

LEI: RO23BTRL 0330 1201 H763 01XX
Euro: RO95BTRL 03304201 H763 01XX
Banca Transilvania – sucursala Sibiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu